tisdag 3 mars 2009

hmmm

fan då min feber har kommit tillbaka.. j-a bajs..imorron blir de sängen igen och försöka bara ta de lungt.. satan bara för att jag var ute och for idag.. BAJS!

har blivit irreterad på ganska mycket saker som hänt den senaste tiden.. usch.. hatar att få reda på nåt och sen må skit bara för att man råka ta upp de.. varför ska man lida av ett dåligt samvete för??? aja de löser sig väl, i värsta fall får jag väl byta kommun eller helt enkelt gå under jorden.. nej då så allvarligt e de inte men usch säger jag bara...

e vaken nu, har fixat me lite papper och sånt, sitter på telias hemsida och försöker skaffa hemtelefon över nätet-... se om dom går me på den här gången.. har haft strul me att jag inte e inskriven i sverige ännu (ett år senare!) så nu tycker jag nog att de borde funka..

aja men go natt på er..ska se om jag kan somna..

Inga kommentarer: