onsdag 4 mars 2009

Sjuk och seg..

fan, förskylningen är värre idag.. har världens hesaste röst och är jätte jätte täppt i näsan! kunde knappt andas i natt.., tog hur mycket nässpray som helst men det hjälpte inte... tog t om min kortison nässpray men de hjälpte inte.. inatt vette tusan vad jag ska göra.. e sååå trött..
febern stiger , trodde jag höll på att bli frisk så jag var i väg i tisdags och gjorde en massa.. det har jag juh fått ångra nu kan jag lova!!

var iväg och skaffade hemtelefon idag, ni som vill ha mitt nr bara höra av er här så får ni de..:)

gjorde en sak som jag tror jag får ångra nu, känns som det iaf.. att man aldrig lär sig..=/

Ikväll är det Greys Anatomy! Älskar verkligen den serien!! :)

nu ska jag gå och torka min rinnande näsa..*host host* / Sjuka jag

Inga kommentarer: