lördag 28 februari 2009

Ny, uttråkad och sjuk

Hej , trodde att jag skulle börja med det här jag med. har så extremt tråkigt.
sitter här ensam på en lördag och tittar på filmen som går på trean Legally Blonde. ganska rolig faktiskt och man känner sig lite mindre kvinnlig när man ser henne..ler..
herregud, kanske skulle ta tag i allt som har med manikyr, pedikyr och sminkning och allt annat sånt.. men vette tusan om jag orkar.. går upp tidigt varje morgon, äter frukost me sonen och oftast hamnar all hans gröt på hela mig, borstar tänderna och byter blöja.. mysigt, nja.. man tänker inte rikigt på sig själv då.. :)
skulle vilja men orken finns inte rikigt där..

vaknade imorse med feber och halsont.. sonen har haft feber sen igår,.. idag har varit ganska tråkig, vi har bara varit hemma och myst.. tittat lite på Bolibompa, bakat lite muffins och gjort soppa.. dammsög men då höll jag på att svimma så det lade jag ner direkt..

nu ska jag gå äta en muffins och gosa ner mig under sonens filt ..
kram

Inga kommentarer: