söndag 1 mars 2009

feber..

vaknade imorse me 39,5 graders feber... mår skit.. hostar tills jag håller på att spy och snoret rinner hela tiden.. gud vad jag hatar att vara förskyld.. speciellt när man har barn som har extremt mycket energi och som behöver roas hela tiden..SUCK..
känner bara att jag borde ligga kvar i sängen hela dagen men de går tyvärr inte.

sonen e helt frisk nu, ingen feber eller nåt vilket e skönt men som sagt om han kunde vara still så skulle de vara ännu bättre..
han har redan kletat banan på hela vardagsrumsbordet och spillt ut vatten på hela köksgolvet, kladdat med sin macka och spottat ut sin gröt på hela sin stol och mig.. och så ska man orka torka upp skiten..
måste göra de senare, men just nu ska jag nog bara slappa en stund.. ska försöka sätta på BoliBompa igen och se om han kanske sitter still en stund..

ha en bra dag!

Inga kommentarer: