lördag 10 november 2012

Förkylningen from hell!

Igår när jag vaknade hade jag ont i halsen, vart mer och mer täppt i näsan under dagens gång men mådde ändå rätt så bra när jag gick o la mig.. Tji fick jag när jag vaknade, dunder förkyld! J-à. Typiskt!! Men som tur är e sonen med sin pappa och kommer inte hem dörrens imorgon, som också råkar vara min lediga dag :) däremot ringde sonens pappa mig igår vid halv tio och sa att han tyckte sonen var mer och mer hängig sen hm hämtade upp honom och det visade sig tt han har ngt halsfluss liknande i halsen. Så nu går han på antibiotika i 7 dagar.
Hoppas bara att det hjälper och att sonen blir bra!

Har som sagt jobbat idag, har varit väldigt lugnt! Efter jobbet ska jag och faster åka iväg till La Zenia som ligger ungefär 20 minuter ifrån vart vi bor.. Det har öppnats ett nytt köpcentret där och jag är sugen på donken ;)

Saknar min mamma jätte mycket! Speciellt nu när jag är sjuk och känner mig allmänt hängig! Vill ha en kram!!

Aja nu ska jag gå och plocka undan efter mig och lägg sakerna i bilen.
Ha en trevlig lördags kväll!! Kram mami mup

Inga kommentarer: