onsdag 16 oktober 2013

mörk period..

Hej,

Har inte varit så dar allt för positiv den senaste tiden så har inte velat skriva ngt.
eller har egentligen inte haft så mkt att skriva om.
Har haft mycket att fundera på, mkt som hänt men ändå inte. ja vet inte riktigt hur jag ska förklara.



på fredag har vi bott i spanien i ett år. 1 år. sjukt vad tiden gått fort... jösses.

sonen har lärt sig skriva, räkna och pratar un helt flytande spanska. otroligt. själv har jag blivit "modigare". självförtroendet e nästan helt tillbaka vilket känns underbart. vissa saker som för ett år sedan var omöjliga e un möjliga och jag tar mig för saker jag aldrig trodde jag skulle göra.



idag fick jag beskedet att en bekant till oss har dött knall och fall 52 år gammal. fy fan vad hemskt. h*n var här för ngra veckor sedan och vi pratade då och un e h*n död. jösses. líder med dennes familj.

och idag fyller min söta brorsdotter K år. <3 Hoppas du får en toppen dag fina fisen! <3

Nej un ska jag jobba vidare.

/mami mup

Inga kommentarer: