måndag 7 september 2009

attans....

Har inte skrivit så mycket om skolan kom jag på. men det går faktiskt toppen. trodde inte det men känner mig så himla positiv att jag kommer klara av det och att det kommer gå så som jag vill. Vet inte riktigt vad jag har för mål med skolan men det lär jag nog få reda på, har som sagt två år på mig.
den här veckan har jag verkligen fullt upp, tre redovisningar och ett "prov". det är egentligen en nivåkontroll men det är som ett prov. skit samma.. är lika stressad ändå..
men det kommer att gå bra, känner mig förbered och kommer att vara i skolan då jag egentligen är ledig. sonen är juh iaf på dagis så jag har jhu tid för mig själv och studierna.

har pratat med sonens pappa idag, blir bara irreterad och känner att jag inte vill ha något med fanskapet att göra (ursäkta). han säger så extremt dumma saker att jag bara blir matt. han vill redan planera julen och nyår. känner bara att jag vill ta en vecka i taget.

har haft en jobbig gårdag och känner bara mig så matt. inte ledsen inte besviken utan lättad. orkade inte me mer. nej nu orkar jag inte med någon annan person utanför det här hemmet. nu är det sonen och jag som prioriteras först! jepp så det så.

nu blir det sängen.
/kloka jag..

Inga kommentarer: