onsdag 9 september 2009

tidig morgon..

sonen vaknade vid 5 och var super pigg.. kändes lite hårt. jag satte på teven till honom och försökte somna om men han ropade "mamma" hela tiden så det blev inte mycket sömn.
en gång när jag väl somnat vaknade jag av att han stog och slog på mig och gnällde samtidigt.. usch,.. har jätte ont i huvudet nu känner jag och ryggen.. för han har velat blivit buren typ hela morgonen. ja vad säger man..?
e det inte härligt me barn?

har en massa att göra i skolan, har setat här sne jag lämnade sonen vi halv nio, och jag börjar inte förrens elva. men vad gör jag? sitter och bloggar. aja men det ser jag lite som träning på min svenska..;) fast hmm vad ska man kalla facebook? inlärning av hemsidor? ja de lät bra det tar vi!
hade datalektion igår som jag inte fattade mycket av kan jag lova. usch kände mig så himla dum. men jag tänkte att jag ska sitta med dom uppgifterna på kvällarna så jag kanske kan lära mig det. indrag och dispositioner och en massa..

nej nu ska jag försöka koncentrera mig..
Kram trötta mamman

Inga kommentarer: