måndag 9 mars 2009

extremt grinig son..

han har varit påå sånt humör enda sen han vaknade.. kände bara hur jag ville dra täcket över huvudet coh somna om..
han skriker, slåss och enbart gör tvärtemot vad jag säger. han tar saker han vet han inte får ha och när jag tar dom ifrån honom skriker han så gällt att jag får skit ont i öronen.. men jag går bara därifrån, han får inte mer uppmärksamhet för då skriker han bara högre..
ja jösses..pratade med hans far idag och han trodde att det var mitt fel.. han tycker att jag borde ge med mig.. jo tjena.. då får jag verkligen ett helvete..
vi var ute och gick imorse, riktigt fint och skönt väder ute... sen var vi och handlade lite och gick hem igen, då tog vi nya bilen och kastade lite skräp i Djurås.
sen har vi bara varit hemma, försökte dammsuga men då tog sonen en kruka och tömde ut den framför mina ögon.. skit rolgit.. satte honom i sin matstol med ett kex och dammsög upp jorden.. hann precis vända mig om till köket då hör jag hur det krafsar inne i badrummet och katten låg i soffan.. jahapp tänkte jag .. då hade han gått in dit och nästan tömt ut all kattsand..
herregud säger jag bara.. sen undrar folk varför man e trött.. jag behöver nog fan inte jobba , har fullt upp ändå..
har nyss ätit lite fisk på grönsaksbädd, riktigt gott! ska bada sonen nu och försöka plocka undan lite..
/trötta mamman..

1 kommentar:

Anonym sa...

Fullt upp vad jag kan se :D