tisdag 10 mars 2009

Desperate..

Housewifes kommer ikväll..:) de gillar jag mycket.. enda nöjet man får som singel.. njuta av tv tablån..;) nej då.. ler

var iväg imorse med sonen till Bvc, allt var okej och han vägde som han skulle. kändes skönt. frpågade också om hans energi och hon sa bara att det e bara leva med de.. jo tack då. hon sa att jag måste underhålla honom, men de gör jag juh men det funkar juh för tusan inte.. =/ men men.. imorron ska han iaf på dagis några timmar så då e han underhållen där vilket e skönt..

pappa kommer upp imorron med min nya säng, vet inte vart jag ska ställa den under tiden bara.. ser fram emot att pyssla när sonen åker till Spanien., ska bli mysigt..
även om jag kommer sakna honom massor ska det ändå bli skönt att få lite tid ensam. behöver de just nu känner jag.

var hos mamma nyss, lämnade Lasagne som jag gjort ¨åt dom och sen försökte per boka biljetterna tills lördagen men de gick inte så han ska åka in och boka dom imorron. det kanske går bättre inne på Sj i blg.
ska bli så skönt att åka iväg till Västerås i helgen!! :) få nå nytt att göra..

aja men nu ska jag kila.. KRAM

Inga kommentarer: