tisdag 10 mars 2009

förlåt..

sista inlägget blev så slaffsigt tyckte jag, vet faktiskt inte ens vad jag skrev.. ler.. telefonen ringde och jag pratade samtidigt som jag försökte skriva samtidigt som jag pratade..
är faktiskt inte känd för att kunna göra två saker samtidigt.. asg..

fick ett mycket trevligt mail idag från en kille jag träffade i Spanien.. det var nog den bästa veckan jag hade under hela Spanien vistelsen i höstas.
herregud vilken j-a tid det var.. såg lite kort från den tiden,... kort som jag hade tagit på mig själv och herregud säger jag bara..
skulle pappa läsa den här bloggen skulle han fråga varför jag nämner honom hela tiden.. (herregud), jag vet han e töntig.. ler

nu ska jag gå och sova.. sov så gott alla.. (vilka som nu läser..)
natt natt...

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Jag läser *räcker upp en hand* !=)