onsdag 27 februari 2013

Spinning..

Hej,

Idag ska det spinnas igen, i mondags gick dfet hur bra som helst, hoppas att det gor det idag med :)
Var och at tapas med B imorse, sen kopte jag ett par stovlar for en hundring :) Alskar att kunna kopa skor billigt! :)
och ar verkligen i ratt land for att handla skor och vaskor med ;) hehe
`
Imorgon ska jag aka och titta po ett nytt hus, jag klarar inte av mina grannar.. dom for sont j-a ljud po natterna och sonen vaknar av det. so j-a irreterande. fungerar inte att prtata med dom heller, dom lyssnar inte och sen for jag hora att domn faktiskt varit dar langre an mig so jag kan lika garna flytta. ja do for jag val gora det do.. :/

om en vecka kommer mamma och syster yster ner :) ska bli so roligt att traffa dom igen!! :D
enda trokiga ar att jag och sonen fortfarande moste jobba och go i skolan so vi kan tyvarr bara umgos po kvallarna.. men aja, det for go det me.

nehepp, nu ska jag go och hamta sonen sen go och ata po pizzerian och sen hem och byta om och sen SPINNNING!!! :D

Ha det bra! kram mami mup

1 kommentar:

Natta sa...

Jisses vad Du spinner!! Like me ;D
När jag kommer och hälsar på ska vi spinna tillsammans <3

Älskar Dig <3