tisdag 10 november 2009

hrrmmm

asså vet att jag lovat att lägga upp bilder men har helt enkelt inte orkat.
kom hem från studieresa sent torsdags kväll, fredag morgon ringer mamma och väcker mig (kvart över 6!) och sonen är sjuk, lördag date (ler) sen söndag ner till pappa i göteborg igen!
kom hem för 3 timmar sen. är helt slut.
det tar 5-6 timmar ner och 5-6 timmar hem. så roligt är det inte. speciellt inte med en tvååring som sitter och skriker och bråkar större delen av tiden. men nu hem gick det faktiskt helt okej, han somnade och åt och somnade en stund till. sen när han var vaken ville han att jag skulle sjunga för han. haha okej det lät inte jätte bra men sjöng iaf. blev lite Sarah Dawn finer.. :) haha

sonen är sjuk, så vi blir hemma resten av veckan. han har världens hosta och snorig. och jag känner mig inte heller 100%. ont i huvudet och halsen. ja jösses.

ska åka bort i helgen, ser verkligen fram emot det! :) längtar verkligen!!! sonen kommer också ha jätte roligt, hoppas bara att han blir frisk tills dess.

sitter och tittar på desperata fruarna.. :) äter lite ost och kex med. mums! :)
nej nu ska jag sova, kanske uppdaterar imorron med bilder.
/headache mom

Inga kommentarer: