fredag 6 november 2009

trött i skallen..

mamma ringde mig vid kvart över 6 om att sonen min var sjuk.. bara åka och hämta honom..
han hade ingen feber men grymt snorig och hängig.. han blev jätte glad när han såg mig. :) fisen min.. :) vi har varit hemma hela dagen och städat och bara myst tillsammans.. :) han har inte lämnat min sida på hela dagen.. haha
fick itne såå jätte mycket gjort men det var det värt efter varit borta från han i tre dagar.!

handlade alla julklappar i ullared så nu e det klart.. :) sonen ska få en massa bilar! :) funderar på att köpa nå mer men vet inte.. får se.. han blir nog jätte nöjd med dom bilar jag köpt var juh ändå 7 stycken.. :) kanske räcker?? :) sen ska han få ett "cars" pussel och en målarbok.
han har såå grytm mycket leksaker så funderar på att sälja på blocket!
handlade en massa julprydnadssaker, längtar tills jag får dekorera för jul!! :) har så mycket fint! och sonen fick en röd julstjärna som han ska ha i sitt rum.. mmm kommer blii så fint här hemma!

har fått mariah carey på hjärnan., speciellt den nya versionen hon gör av I want to know what love is! jösses vad bra den är! men också hennes andra låtar! bara ryser när jag hör hennes röst!

usch nu e de sent och jag borde gå och sova.. emn kan inte..
ser fram emot morgondagen! Nya möjligheter! ;)
/Mamman

Inga kommentarer: