lördag 7 september 2013

Lördag och regn.

Idag regnar det för fullt. inte mig emot men lite jobbigt när man ska gå till bilen och blir helt genomdränkt. men aja. lite regn har ingen dött av.
dessutom behövs det, det har varit så otroligt varmt hela sommaren och nu börjar det bli svalare för varje vecka som går. hösten är på väg till spanien med, verkar som om det blivit fel idag då det regnar här ch fint väder i Sverige. aja.. :) det kan jag unna er.
vi slipper juh snön ;)

Idag åkte jag och sonen iväg till Cartagena, handlade lite joggingbyxor ocg collagetröjor till honom då han växt ur nästan allt. sen köpte jag en Elvis skiva och sonen Ninja turtles film vilken han just nu sitter och tittar på. skönt med lugn och ro. han har nämligen tjatat och gnällt hela veckan.

ska börja jobba klockan 18.. jag e van att vara ledig på lördagar så det känns helt fel, men aja. sonen får vara tillsammans med min faster, får se om han inte sover där med. efterssom jag slutar klockan 22 kan det bli lite för sent för honom. får se vad hon tycker.

jahapp har inte hänt sp mkt, på mpndag börjar skolan igen, vilket ska bli jätte skönt! Komma in i vanliga runtiner igen. förrut hatade jag rutiner, men nu e det ganska skönt. sommaren har varit bra men det har varit lite fööör mkt äta ute, en öl här och lite slappt så nej det ska bli skönt med vardag igen.

nej nu ska jag gå o lägga mmig en stund på soffan.

ha det bra!

/mammi mup

Inga kommentarer: