tisdag 17 april 2012

Börjar det vända tro?!

Är hemma idag igen efterssom sonen hade feber igår men idag är han feberfri. men måste hålla honom hemma 24 timmar, sådana är reglerna. På måndag ska jag på anställningsintervju! :) Jag hoppas och ber att detta ska vara min tur att få ett jobb som jag dessutom verkligen vill ha! :) Vore så skönt att få en lön och börja skatta, kunna göra saker som alla andra gör och inte behöva snåla med varje krona. :) så skönt! så håll tummarna för mig på måndag!! :) Jag är alldeles uppe i varv och kasnke borde ta till vara på den här nya energin som kom över mig :) Är så sjukt tråkigt väder ute, jäkla snö. varför måste det snöa för? bli sommar ist!! Jag vill ha sol, varmt och kunna använda mina nya fina ballerina skor :) Och fina högklackade sandaler! :) Så komsi komsi :) nehepp nu ska jag försöka underhålla sonen! /mammi mup

1 kommentar:

Natta sa...

Heja heja :D
Jag håller mina tummar!!

Puss