torsdag 19 april 2012

Tandläkaren.

Har varit med sonen till tandläkaren idag, det tog 3 jäkla timmar från det att vi åkte hemifrån till det att vi kom tillbaka igen! Asså va fan! SUCK! Men den 4e JUNI så är allt tillbaka till det normala igen! :D Då jäklar ska jag fira!! haha annars då? hmmm, joooooo jag vet! Igår sökte jag ett jobb mest för skojs skull för att se om jag hade någon chans, jag skickade ett mail till arbetsplatsen, och skrev att jag tyckte att jag hade de kvalifikationer de krävde och att jag såg fram emot att höra från dem, skrev mitt namn och telefonnummer och skickade iväg. det var klockan 13:05 igår, 13:20 ringer arbetsplatsen mig! Han ville träffa mig för en intervju!! :D Han berättade vad jobbet gick ut på, och frågade sedan om jag fortfarande var intresserad och självklart var/är jag de! :) Så på måndag ska jag dit på intervju! :) han ville att jag skulle skriva ner lite tankar om förbättringar så det har jag gjort och ska ta med mig dom! ååh vad nervös jag är men ser sååå mycket frsm emot detta!! :D Sonen håller på att plocka ihop på hans rum sen blir det bolibompa. Ha en trevlig torsdags kväll! :) /Mammi mup

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt, lycka till på måndag!:)