måndag 16 april 2012

WTF!?

Jag orkar inte med mig själv just nu, tankarna går tillbaka till de förflutna och det är såå mycket jag skulle vilja göra annorlunda. Men nu finns inte ett skit jag kan göra åt saken..

Tänk om?! Jaaaa


Fick skjuts av söta mamma till affären, så jag kunde handla lite tyngre saker dvs socker, mjölk osv. Köpte äpplen för 51 kr(!!!) asså shit va dyrt!

Igår låg jag o tittade på dokumentärer om Titanic och idag ser jag filmen :)
Jag tycker om dokumentärer och finner många väldigt intressanta, speciellt dem om historia. Såg en om pearl harbor för några dagar sen och det var sjukt intressant :) boooring tänker ni men det var jäkligt intressant :)
Tänkte jag ska låna lite böcker på biblan om lite intressanta ämnen, man kanske blir mer allmänbildad ;)

Nej nu ska jag ägna mig åt filmen, ligger nerbäddad i sängen med en break och flaska vatten :)
Trevlig måndagskväll :)

/mammi mup

Inga kommentarer: