lördag 7 maj 2011

Lördag. Gammal Nucka!

Idag har jag bakat bröd, muffins och lagat köttebullar. Bror och pappa kom hit och firade sonen i efterskott, han fick en fin polisbil av "poffa" och en bok av bror. Han vart jätte glad över båda!
han har varit ute mest hela dagen, sen åkte vi och handlade lördagsgodis och båda däckade på soffna.. :) vi var verkligen jätte trötta.
vi tittade en stund på bolibompa sen somnade sonen och jag lade mig på soffan och tittar återigen på Greys Anatomy. Äter grapefrukt och tittar på Greys. jag är en gammal nucka. pinsamt. hahha

saknar den nykära känslan. vill älska någon och bli älskad. fasiken.

Imorron måste jag åka in och köpa en ny micro. min gick sönder i onsdags. allt går sönder i min närhet. fasiken. hahaha asså vette fan vad de e för fel på mig.. haha

/mamma nucka

Inga kommentarer: