fredag 6 maj 2011

Fredag kväll..

Har börjat kolla på Greys Anatomy igen, från början. Kan verkligen inte finna något fel med den serien.. :)

varit och firat lillasyster som fyller 19 imorgon, men efterssom hon ska jobb ahela helgen så firade vi henne idag. köpte lite rosor åt henne, hon fick massa fina presenter. :)

imorron blir det nåt litet kalas för sonen också, min pappa kommer och bror min, får se om jag ska baka eller inte. OM jag orkar.. ;) hehe
sen är det juh rättviksmarknad också den här helgen, men ska nog inte gå, har inte råd.
även om man inte behöver handla nåt så blir det juh alltid att man handlar nåt när man väl är där. nej den skippar vi.
den 27e ska jag redovisa mitt examensarbete. usch jag är jätte nervös för det. vill inte men det ska bvli sååå skönt när det är klart. :) den helgen ska sonen följa med sin mommo till Kolmården också. :) så jag e barnledig hela helgen. funderar på vad jag ska göra!

nu ska jag fortsätta titta på Greys!
/Mamman

Inga kommentarer: