måndag 9 maj 2011

Måndag my ass..

Måndagar måste vara den sämsta dagen på hela veckan, eller hur?!
Fi tusan.

Idag var det första dagen tillbaka på skolan för sista gången. Den här gången är det bara examensredovisningar och såvidare sen är det slut. Känns skit skumt, för framtiden skrämmer mig otroligt mycket. Inte själva framtiden i säg men ekonomin, jobb osv . fan.

Känns extra jobbigt att behöva gå igenom allt själv. Kanske blir jag klokare när den här erfarenheten är slut, förhoppningsvis.

Om två veckor ska jag stå inför skolan, släkt och övrigt folk, och redovisa mitt examensarbete. Jösses vad pirrigt... det är inte bara en massa att fixa privat nej nu är det dubbelt att fixa i skolan likaväl som privat. magsår here I come!

Nu ska jag fortsätta skriva mitt ex-jobb..
/Stressade mamman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv snygging ;) kul o se dej i skolan idag:)

http://madebyveronica.spotlife.se

Hanna sa...

Taaack Verre berre! Det hoppas jag med:) Fast de är ju ett tag kvar, men de går fort:) WOOP! Puss på dig! <3 /Hanna