måndag 4 april 2011

Ett år äldre..

igår var min födelsedag. känns inte. inte alls.
kändes bara konstigt idag o säga att jag var 26 istället för 25.. haha :)
har legat sjuk i en vecka. känner mig fortfarande lite hängig och halsen är inte helt hundra, men jag orkar vara på benen iaf. tur det. sonen har fått åka till dagis med min syster och styvpappa. tack gode gud för dom.
sitter och letar framtidsprojekt, dvs jobb eller fortsatt pluggning. har hittat nåt som jag tror skulle passa mig bra, något liknande som jag pluggar nu men det här är mer inriktat mot öppna eget, och min tanke är att då är sonen 6 och jag 28 (AAAAHHH) och då har jag mer kött på benen, sonen går i skolan och jag har då större möjlighet att starta mitt företag. hmm ja kanske... måste fundera mer på det. har fram till den 15e på mig.
söker jobb för fullt med, vill ha ett jobb som jag bara känner är mitt! det passar mig sååå fruktansvärt bra men vågar inte hoppas.. är för rädd att bli nekad just nu..  suck..

ska gå och duscha, sen titta på en unge i minuten och gråta lite. :)
/Mamman.

1 kommentar:

Hanna sa...

Kikar också på en unge i minuten idag.. Freja och James (bodde granne med oss i julpa) är med ikväll! Spännande! :)

och duuu.. jag tror att ett jobb får du snart darling! el så pluggar du vidare och blir ännu duktigare än vad du är nu vännen <3

PUSS