fredag 1 april 2011

Fredag!

Helg ännu en gång. Hela veckan har gått åt att vara sjuk.. Suck..
Börjar må lite bättre, idag har sonen fått varit hemma med mig. tänkte att det e lika bra, har inte orkat engagera mig så mycket under veckan (normalt kanske) så idag ska vi njuta av varandras sällskap.. började bra bara, han vaknade 4:30. SUCK. nu sover han för det enda han gjorde efter frukosten var att skrika och bråka. och som jag misstänkte så somnade han på 2 röda. otroligt hur man känner sina barn. (aka Sitt barn)
idag är det ju första april med, drog ett april skämt till mina föräldrar men mamma vart arg istället.. haha äntligen min tur att ge igen!! :)

ska gå och plocka ur diskmaskinen. sen ska vi baka lite. och äta lunch. :)

Ha det bra i helgen mina vänner!
/Moder jord

Inga kommentarer: