söndag 10 april 2011

Slutet på veckan återigen..

Söndag. Helgen har gått otroligt fort.
I fredags kom syster hit och såg på film, vingar av glas (den gick på tv) sen kikade vi på lite roliga klipp på youtube.
Igår åkte jag och sonen in till Kupolen, jag skulle köpa en ny vårjacka. Hittade en jätte fin för bara 299kr .: :) är jätte nöjd. köpte även ett par skor, ballerina och hårfärg.
efter shoppingturen åkte vi hem till mor min som fyllde år, åt lite hamburgare och tårta. Vi var kvar ganska länge,  n'r vi skulle åka hem åkte vi förbi pizzerian och köpte med oss mat hem som vi åt framför bolibompa. :)
sen somnade sonen och jag råkade somna på soffan, måste ha varit riktigt trött för när jag vaknade gick jag bara upp ch borstade tänderna och gick o la mig i sängen.. sov hela natten. måste ha varit välbehövligt. :)

idag var jag sååå sugen på köttbullar så gjorde de.. :) mums.. gräddsås och potatis till.. :)

Nu ska jag o sonen ner till tvättstugan..
/Moren

Inga kommentarer: