söndag 29 augusti 2010

J-a natt...

Sonen har knappt sovit alls, började igår när syster var här så låg han och grät och skrek om vartannat. efter två timmar så orkade jag inte lyssna mer så han fick komma upp till oss och titta klart på den halvtimme som kvarstog av filmen. efter det gick syster hem och han gick och lade sig i min säng. bör tilläggas att jag bara har en 90 säng, vilket inte är sååå himla roligt när inte sonen ligger still. har haft hans små armbågar i ryggen/nacken hela natten. han har gråtit och vridit sig hela tiden.
skit drygt. han vaknade iaf kvart över 7 så vi fick lite sovmorgon. hrrm.
jag har jätte ont i ryggen, ont i huvudet (normalt för ingen sömn!) och känner mig sjuk. sonen är snorig och verkar vara lika irreterad som jag.
har en känsla av att det blir mycket lek på hans rum idag och jag kommer hålla till på mitt håll.. skönt det med ibland..

pratade nyss me hans far, den ständiga kommentaren "men så gör han ALDRIG me mig" kom juh så klart. men jag sa det också att han har honom 2 veckor om året det e klart han uppför sig. och dessutom det är ALLTID jag som får ta bråken skriken osv när sonen kommer hem igen. han behöve rinte ens bry sig. blir så j.a irreterad på fanskapet. (sonens pappa alltså inte sonen!)
han är alltid den perfekta föräldern och jag är jämt sämst. och ändå är det jag som gör allt och han bryr sig inte. grrr...

ska plocka ur sdiskmaskinen.
/"dålig mamma"

Inga kommentarer: