torsdag 26 augusti 2010

vill inte ge upp..

bloggen riktigt ännu. känns som jag har massor mer att skriva av mej av.. har massor av tankar som jag måste få dela med mig av.. :) så v´ni får faktiskt stå ut..

sitter i skolan och skulle göra klart mina jobb tänkte jag, men jag hamnade på villospår som vanligt. tur att jag inte har musik med mig kanske för då skulle jag verkligen vara uppe i det blå. fast det hade faktiskt varit skönt det med. koppla bort lite tankar som jag haft sen jag kom hem och bara njuta av stunden. varför gör man aldrig det mer? kopplar bort allt.. hmm tåls att tänka på..

idag när jag kommer hem har jag en hel lista med saker jag MÅSTE ta tag i. och det ska jag göra också.. tur att jag har maten klar redan annars hade det stannat mina planer. men lite måste jag tyvärr spara till helgen då det inte gör något om man är uppe lite för länge. som mina garderober. de måste verkligen rensas, syster ska få lite kläder som jag itne vill ha mer.

aja nu har jag kläckt ur mig tillräckligt.. hehe kanske kommer mer sen.
/Moder tröttsnook..

Inga kommentarer: