tisdag 31 augusti 2010

Löner, hemma och bra.. :)

jösses vad skönt det är när tegelstenarna ramlar av ens axlar en efter en.. skönt som attan.. :)

börjar kännas att jag är hemma nu.. vet har vart de i två veckor men nu äntligen börjar kroppen ställa in sig på att vara hemma i Dalarna igen och itne i varma spanien.. känns okej faktiskt.

skolan har börjat på ritkigt, nu ska vi betala ut löner (fake alltså) och det känns skrämmande, men samtidigt verkar det inte sååå svårt. men vi får väl se hur lilla jag klarar det. hmm..

aja nu ska jag koka en kopp te och försöka kurera min hals. gör ont som attans.

/moder jord

1 kommentar:

Mánadis' Vildhäst sa...

Hoppas du har det bra (och att du vågar dig på spanska delikatesser i Leksand, jag kommer stötta dig till 1000%, ge fan i inredningen, miljarders av andra gör det)Kramelikram

//Linda