söndag 29 november 2009

eko

sitter i skolan och har gjort sen en halvtimme tillbaka.. e helt själv i kafeterian, visserligen e den inte så himla stor emn det ekade verkligen när jag drog ut en stol.
hade ju syster på besök igår, hon var barnvakt medans jag var på bio, och så imorse åkte hon med oss till leksand. vart lite stressigt men det gick bra och vi var framme till klockan 8 som jag lovat. :)

har världens godaste mat i matdosa idag,.. :) köttgryta med en skvätt rödvin i. ler. kommer njuta massor kan jag lova.
sen efetr det blir det bara sallad och kött inge mer potatis/ris/ eller pasta. nu får det vara bra med sånt. måste verkligen gå ner i vikt. godis ska jag med sluta med , förrutom på helgerna så klart, ;) när sonen går och sover måste man juh ha något som gör en lite glad iaf.. haha

har blivit helt såld på Plopp saltlakrits! :)jösses vad god den är!

har drömt heta drömmar inatt om Edward. gud vad underbar han är. :) måste köpa filmen när den kommer ut!

nej nu ska jag dricka en kopp kaffe sen hoppas jag att det kommer fler från min klass.
ha en bra dag!
/Största twillight fanet!

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

LÄS böckerna! Dom är helt otroligt bra! Man blir besatt=)