måndag 16 november 2009

doktorn med sonen..

åkte dit vid elva, fick bekräftat att det inte är svininfluensa iaf! så de känns toppen!
men han har något virus i kroppen, ja de hade juh t om jag vetat utan att åka dit. men det enda jag akn göra nu är att härda ut febern och förskylningen. vi e inne på vår andra vecka nu,. känns juh inte så jätte roligt men som sagt allt kommer väl på en och samma gång.

har ätit hemmagjorda fiskpinnar idag.! jätte gott! sen bakade jag muffins med hallon och blåbär.. :) mums.. där sprack min diet.. haha

ikväll blir de tidig sänggång, har jätte ont i huvudet och känner mig inte på humör för nåt alls. borde städa lite mer men usch orkar inte. fick golvet dammsuget idag iaf men det var de enda. aja nya tag imororn.
nej nu ska jag gpå och se vad sonen hittar på för hyss..
/mamma

Inga kommentarer: