tisdag 17 november 2009

idag regnar det och har sig ute. känns som en riktig film och mys dag. sonen har iaf anamat det.. :) han sitter just nu och tittar på barnen i bullerbyn. det är lungt och skönt. så därför tänkte jag att jag passar på att skriva nån rad.
vaknade imorse med världens huvudvärk. sonen hade gjort en massa hyss, bl a hällt ut all rostbröd på vardagsrumsbordet och lagt dom i en cirkel runt om bordet. sen tandkräm på golvet i hallen. var måttligt glad när jag vaknade men får skylla mig själv.

imorron blir det tvätta och försöka storstäda, om sonen e bättre så blir det dagis för hans del. ¨så kanske jag kan städa i lugn och ro.
idag är de tbara tjat och tjat som står på schemat. suck.
nej nu ska jag försöka vara lite mer produktiv hur nu produktiv man kan vara med huvudvärk.

/Madre

Inga kommentarer: