söndag 15 november 2009

hemma igen. phuu vilken helg säger jag bara.
hög ljudnivå och lite sömn. hmm inge ovanligt visserligen men oj oj oj. trött kan jag lova.

lördagen spenderades på Junibacken vid Skansen i huvudstaden, ungarna trivdes och det avslutades med mat på donken. mysigt! sen senare på kvällen lördagsmys med hemmagjorda köttbullar och egengjord potatismos och sen grönsaksdipp. :) mums.

nu är vi hemma och den här veckan e det uppsatser som ska lämnas in. men ingen skola. så de känns skönt. sonen blir nog hemma med mig, han har haft lite feber till och från i en vecka nu. så ska ringa till bvc imorron och höra vad jag ska göra. men det verkar inte vara svininfluensa iaf, då borde han väl må sämre tycker jag?! han äter, sover och dricker så jag vet inte.

sitter och tittar på Gossip Girl! nu ska jag gå och äta en macka och dricka lite te.
Kram kram

Inga kommentarer: