fredag 10 juli 2009

rosa små moln..:)

natten har itne varit så bra kan jag lova, sonen kom upp till mig vid 2 och sen när han väl somnade låg han och sparkades i ryggen på mig. så var lite irreterad när jag vaknade kan jag lova.
men det blev bättre framåt lunchen när jag fick 7 jätte stora röda rosor skickade till mig på jobbet! :) Fanns en lapp men inget namn..;) spännande.. vet dock vem det är ifrån. <3

dom ringde från dagis vid halv två så jag fick åka och hämta sonen, han är lite dålig i magen. han har inte velat äta något men jag har gett honom det han har pekat på. men det har itne blivit mycket, en banan och två rån med lite smör på. och sen välling innan sängen.
usch blir nervös när han e sjuk, man känner sig så maktlös. nu sover han iaf så förhoppningsvis är det bättre tills imorron. bästa medecinen är juh sömn. :)

i helgen blir det bara lungt, har inget planerat och det e skönt. ska tvätta bara men det gör jag när jag orkar. imorron ska vi nog bara "dosa" (gosa) hemma. skönt det med.:)

Nu ska jag gå och bada. kramar

Inga kommentarer: