lördag 11 juli 2009

ingen sömn..

kan inte somna, har nog sovit för mycket idag. hur nu det är möjligt? sovit jätte dåligt i tre dagar så tycker väl att det borde jämna ut sig men NEJ. åhhh
sonen har mått dåligt hela dagen, vi har varit inne och inte gjort så mycket. setat och byggt lite lego och tittat på tecknat. men sen har det juh åskat och blixtrat hela dagen så det har inte blivit för mycket teve. han har haft feber hela dagen och efter han badat och skulle få sin välling tyckte jag att han var lite blek men trodde det berodde mest på febern. men han drack upp halva vällingen och spydde ner hela mig och golvet. japp så var det me de. bara byta om och tvätta sonen. han somnade runt halv 10 efter mycket (mycket, mycket) om och men. får se hur natten går.
skickade meddelande till hans pappa att han var sjuk vid 5 och så ringer (fanskapet) han vid kvart över 10 och vill prata. okej dom är en timme efter men aldrig hört talas om respekt för andra? han tyckte iaf att jag skulle ta sonen till akuten med en gång. jo jo. hört det förrut. samma visa sonen visar minsta lilla tecken till att bli sjuk. det enda dom säger är mycket vätska och vila. kultur skillnader så det sjunger om det på den fronten.

imorron ska jag storstäda har jag bestämt. ska bära ner lite saker i förrådet och sen laga en massa mat..:) funderar även på att baka bullar men det är bara om jag orkar.
men måste se hur sonen mår först, mår han lika som idag vet jag att det inte blir så mycket gjort. han vill att jag ska gosa med honom hela dagen då. men men. återstår att se.

nu ska jag försöka mig på att sova, kanske John Blund dyker upp?
God natt från uttråkade mamman..

Inga kommentarer: