torsdag 9 juli 2009

ont i huvud, axlar knän och fötter..:)

kom hem från jobbet vid halv fem, var så sugen på pannkakor att var bara tvungen att äta det idag..:) mamma och per kom förbi och hälsade på en snabbis. trevligt..:)
sen kom syster och åt lite pannkakor och snackade lite killsnack.. ;) hehe
kan inte skriva nåt men har lite pirr i magen kan jag lova.. :)

annars då? helgen var lugn, var in och hälsade på systra min i Falun (lång historia) och sen på söndagen var vi hemma och mös, tvättade lite och så. min farfar dog tyvärr på söndagen. så den 24e juli blir det begravning. dagen innan jag ska skjutsa ner sonen min till stockholm. men det går nog bra. vill inte att han ska åka men känner att jag behöver vara lite ensam med, återfå krafterna. någon sa till mig att det är så man blir en bättre förälder att ha lite ensam tid. och jo tack det behöver jag.


nu ska jag gå och duscha.
kramar

Inga kommentarer: