söndag 19 juli 2009

helgen..


har varit toppen! :)
i fredags var jag juh iväg på date, han kom och hämtade mig i en Mustang och sen drog vi ner till Säter på Nostalgidagarna som var där. mys och bara gå och titta på raggarbilar och hålla hand.:)
sen åkte vi hem och bytte bil och vi skulle äta thai mat men det var för sent. så det blev en romantisk middag på donken.. asg.. det var faktiskt där vi hade vår första date så det var mysigt.:) fattades bara ljuset på bordet och kyparen..;) haha

igår var jag och sonen bara hemma mös och var ute och cyklade. sen kom min heta date med thaimat och en film och mös hemma. :) riktigt mysigt faktiskt. vi öppnade en flaska vin och pratade. mmm har inte haft det så mysigt på ett bra tag. " you and me" ..:)

idag så har jag och sonen varit inne hela dagen, har regnat utanför så har inte haft så mycket lust att gå ut. var meningen att jag skulle baka men orkade helt enkelt inte, klarade inte ens av att koka potatis. till och med makaronerna blev bajs, tappade ut nästan allt i diskhon. dom som blev kvar i kastrullen fick sonen och jag åt nudlar. :) det enklaste man kan göra.
efetr maten satt vi och mös i soffan med chips och Lotta på bråkmakargatan. MYS!

ska gå och göra matdosa nu imorron e det sista veckan med sonen hemma sen är man barnledig i nästan 3 veckor. hmm ja ja.
kramar från nykära mamman

Inga kommentarer: