måndag 27 juli 2009

hemma

har haft en ganska jobbig helg, inget jag vill gå in på mer här efterssom det finns vissa personer som envisas med att komentera saker de inte vet ett j-a skit om.
sonen är i spanien med sin pappa, kommer hem den 14e aug. är jätte tyst och tomt hemma. jobbigt men samtidigt lite skönt. igår hade jag sovmorgon vilket var underbart!
var och åt Kina mat och var på bio med min snygging. riktigt mysigt faktiskt. :) filmen var skit rolig , vi såg "The proposal" . tror inte jag skrattat så mycket till en film någon gång! :)

nu håller jag på att laga mat sen ska jag plocka undan lite och duscha sen blir det tidigt isäng för imorron ska jag jobba över till kl 19. välbehövliga pengar! börjar 6, det känns mindre bra men det ska nog gå med några koppar kaffe. :)

nej nu ska jag kila, löken skär sig inte själv.
/barnlediga mamman

Inga kommentarer: