torsdag 16 juli 2009

het date..:)

ja faktiskt. det kan man itne tro, var ett tag sen..:) men jo det stämmer har en date imorron kväll. ingen blinddate efterssom vi redan träffats utan en överraskningsdate för mig för jag har INGEN aning om vad vi ska göra. det enda jag vet är att han hämtar mig hemma och sen ska vi åka nognstans. men vart ja det e frågan.:) är nervös men ser fram emot det något otroligt mycket.

sonen har varit hemma nästan en vecka nu med diarre och feber. men nu är allt frid och fröjd igen. vette tusan vad det var, men dom sa på sjukvårdsupplysningen att det kan vara vädret, tänder eller bara något han ätit. jag är glad att det är över iaf.

nästa vecka ska sonen åka till far sin. usch jag vill inte. på fredagen är det begravning för min farfar i västerås sen på lördagen kör jag ner honom till sthlm. sen åker jag väl hemåt igen.
måndagen efter är det jobb igen. bara 3 veckor kvar nu .

sista helgen drar jag och brudarna på kryssning!!! ska bli så j-a roligt!!!! :) blir en 24a timmars..:) men vad jag längtar! blir första gången som jag och brudarna partar tillsammans! :)
så ni aknske får se oss i teve i höst..asg. det hoppas jag inte..;)

nu ska jag gå och sova, imorron ska man upp 5. jo klockan ringer då.. :( (självvalt iof)
Kram Kram nervösa mamman.:)

Inga kommentarer: