tisdag 12 maj 2009

Tillbaka igen..;)

har varit borta ett tag, mitt internet fungerade inte men nu efter lite hjälp från bror min gör det de. Äntligen!! känner mig helt konstig när inte jag akn kolla min mail varje dag. nu hade jag "bara" 56 nya mail. ett bla från skolan som beskriver hur det komme ratt gå till på söndag då jag ska på intervju. sen ett från Claes Ohlsson som säger att jag fått sommarjobb. :)
först hade jag inte ett enda jobb men nu har jag tydligen två! :)
ska prata med min chef imorron på hemtex och se vad jag ska göra.

i helgen kommer min styvpappas pappa och hans fru och hälsar på. ska bli roligt att träffa dom igen, sist jag såg dem var i julas. sonen har inte sett dom på ett år. så de ska bli skojjit.


min lilla son har bajsat på pottan för första gången! :) han kom och sa att han ville ta bort blöjan och de gjorde jag så då satte han sig på pottan och bajsade..:) han e jätte duktig..:)

tror jag har stukat fingret, fick något på knogen idag och det gör fortfarande ont och hela fingret e uppsvullet och knogen blå.

nu ska jag kila men skriver väl imorron med nu när jag kan..:) KRAMAR little lonely me.

1 kommentar:

Madde & Agnes sa...

Åå va duktig han är som bajsat på pottan:)