torsdag 14 maj 2009

Miss Teacher..

Har varit lärarvikarie för en 4-5 klass i Djurås. herregud säger jag bara.. e helt slut. :)
det var ganska roligt att vara tillbaka, träffade några gamla lärare och åt den äckliga maten. :) men men..
ska vara där imorron med, sen efetr jag slutar åker jag och hämtar lilleman och så drar vi till Västerås och hälsar på min faster som kommit hem från Spanien och hennes anställda..:)
kocken Harish har jag kännt sen jag var 16 och vi är som bror och syster! Skulle göra allt för honom ! :) så det ska bli så roligt att träffa alla igen!

är så fruktansvärt trött idag, vet inte varför egentligen men usch.., somnade när vi kom hem och sov en halvtimme sen somnade jag när sonen tittade på "I drömmarnas Trädgård". jösses vad det programmet är tråkigt men det verkar ha någon lugnande effekt på dom små.

nu har min söta lilla Bullen öppnat ögonen..:) han är sååå söt..:) han e verkligen klotrund! Ska ta bilder så ni får se.. min andra tisse skrotan sover just nu framför teven sååå himla sött . hon har lagt ut framtassarna i ett V framför sig och sen ligger hon ihopkrupen.. hahah ser jätte roligt ut!

Aja men nu ska jag gå och packa lite! KRAMAR

Inga kommentarer: