söndag 17 maj 2009

nu är det över..

har varit på intervjun idag..:) jäklar vad nervös jag var när jag åkte dit, men gick in, dom tog kort fick en namnskylt och slog mej ner med några andra där. vi pratade lite och vid 10 gick vi på information i en annan sal., fick även reda på hur många som faktiskt sökt.. Över 500 pers till samma utbildning som jag vill gå på!!!
kl 11 hade jag intervju, kände faktiskt att det gick toppen! svarade så ärligt och var mig själv hela tiden.. förhoppningsvis räcker det..:)
efter det hade vi lunch, ugnsbakad lax med dill/citron kräm till och kokt potatis..:) MUMS vad det var gott!! tog en stor portion och man fick nybakt bröd till.. kände direkt attr här vill jag gå i 2 år!!! ler.. sen hade jag ett arbetsprov, man fick målarfärg, pappersark och tidningar, sax, lim och pennor och så skulle man beskriva sig själv.. :) tyckte också att det gick bra, klistrade på lite allt möjligt som jag tycker om. hade tur och hittade en massa fraser som e bra när man söker jobb som jag klistrade in där. :)
sen var det en sista information och sen fick jag åka hem. nu e det bara att vänta. innan midsommar får man svar som sagt det är 500 pers som sökt, 240 som kom på intervjuer. och det finns bara 38 platser. jösses är verkligen nervös men som jag sa till dom som intervjuade mig, kommer jag inte in i år så kommer jag söka nästa år eller en annan utbildning på samma skola nästa år. nu jäklar så känner jag..:) det här e något jag verkligen vill och jag SKA komma in!! :) gör jag inte de så tänker jag ringa och trakassera dom tills jag gör det.. ;)

Nu ska jag kika vidare på Gossip Girl! :)
Imorron är det praktik på hemtex igen! ska bli roligt med! Stora kramar från lilla me..

Inga kommentarer: