tisdag 5 maj 2009

4 St..:)

dagen har passerat väldigt fort med tanke på att vi bara varit inne hela dagen.
syster kom förbi för att titta på kattungarna en stund, sen lekte jag och sonen med hans nya duplo. han byggde torn och hade sönder dom igen.. det var väl roligare..:)
gjorde köttbullar och potatis och gräddsås idag..MUMS.. sonen åt som aldrig förr..

en kattunge kvar nu, den tjockaste. :) Bullen blir nog dens namn..:)

min svenska har blivit sämre, pratar jätte dåligt och skriver jätte dåligt.. haha

sitter och tittar på desperate housewifes, ikväll ska jag försöka titta på alla serier jag inte orkat se på när jag jobbat.
blir hemma imorgon med, sonen måste få lite tid att återhämta sig . han hostar fortfarande jätte mycket och sover knappt alls på nätterna. men nu har han juh pencelin så det går nog över.

nu ska jag gå och duscha.
Kramar lonely mom..

Inga kommentarer: