tisdag 24 mars 2009

suck..

sonen är fortfarande sjuk, febern ger inte med sig och han hostar och snorar hela tiden. han har knappt sovit något inatt heller och när han väl somnat så vaknar han lika fort igen med ett gallskrik. så mycket sömn blir det inte för någon av oss.


igår gick jag och konkade på honom hela dagen, jag vet man ska inte men tyckte så synd om honom. idag har jag inte gjort de, han har lekt lite med sin el gitarr och sina traktorer och sen suttit snällt i soffan och tittat på Bolibompa.


vi var ute och gick en timme i de här solskenet, såg mycket varmare ut än vad det faktiskt var ute. men det var ändå skönt att komma ut efter ha varit inne två dagar i sträck.





idag har plutten namnsdag, min pappa ringde vid kvart över sju. som tur var hade jag telefonen på ljudlöst och såg det först efter vi hade vaknat vid 9.



vi ska åka och fika hos min mamma nu vid 4, får se om snutten orkar. ska försöka ge han lite soppa innan.

måste ringa om en praktikplats , har gått me i jobbgaranti för ungdomar och då måste man ut på praktik. lite svårt att hitta något. har provat indiska på kupolen och även hemtex. men de sistnämnda ville att jag skulle ringa tillbaka till dom på torsdag så jag håller tummarna.

men men, nu ska jag gå och väcka skrutten.

/mamma mu

Inga kommentarer: