fredag 27 mars 2009

jobbig dag..

usch vaknade imorse och mådde inte alls bra, kändes som om nån stog och hoppade på mitt huvud. vi somnade om vid 9 och sov i två timmar. sen klädde vi på oss och åt lite frukost sen åkte vi iväg och lämnade lite viktiga papper i Djurås sen åkte vi till Borlänge.
åkte till Ica Maxi och handlade lite, först var vi på ÖB och köpte lite påsksaker. handlade påskris och några kycklingar som dekoration. när vi var klara på maxi åkte vi och åt lite och strosade på Kupolen i nästan 3 timmar. ringde vårdcentralen imorse och dom sa att jag skulle ringa Jouren i Borlänge och dom öppnar juh vid 4 så fick vänta på de.. ville itne åka hem emellan , de skulle bara varit slöseri med bensin.
iaf fick tid till sonen vid halv 6 och vi for dit. men han fick juh självklart ett utbrott där, vad annars?? doktorn kom inte in förrens vid 6 så sonen var grymt irreterad innan han kom. det var jag me kan jag lova. iaf så tog dom en massa prover på sonen och tydligen var ed bara ett virus.. men doktorn tyckte att han var jätte klyftig när han sa att sonen skulle få hostmedecin. som om jag inte redan gett han de?? va i h-te...
vi var hemma vid kvart i sju och vi var båda skit ireterrade..lade sonen och satte mig framför teven, har jätte ont i huvudet .

en vecka kvar sen åker sonen till spanien. suck.. samtidigt som de ska bli skönt kommer juh att sakna honom. snutten..
aja men nu ska jag kika vidare på Lets Dance..
/sjuka ensamma mamman..

Inga kommentarer: