söndag 29 mars 2009

Gossip Girl..

hämtade hem sonen från mamma vid 12, han sov där igår tills imorse.
jag ville gå på bio igår men när jag var på Ica Kvantum så började jag må illa, sprang till toaletten på kupolen och spydde. åkte och skulle hyra film och började må illa där med och gick ut, spydde 10 minuter senare igen.. usch,... hade sååå grymt ont i magen. mådde illa tack vare att jag inte hade ätit något på hela dagen och sen drack jag lite Loka och det blev väl för mycket för magen med all gas. åt mat sen på kvällen och började må bättre direkt. så det var nog bara de, var för hungrig helt enkelt. min syster lider av samma problem.

kom hem iaf och vi mös lite i soffan. han ville bara sitta och kramas. gosfisen..
han somnade en timme och då passade jag på att dammsuga och torka golven. påskpyntade lite också, satte lite påskris i en vas och tog fram en påskduk.. lite måste man juh ha.. :)

sitter och tittar på Gossip Girl.. :) har bakat en kladdkaka..:) MUMS:.. ska äta lite te och macka coh sen mumsa på den..:)

Kram sega mamman

Inga kommentarer: