tisdag 31 mars 2009

stressad..

måste hinna tvätta, städa och skura hela huset innan fredag, sen ska jag packa sonens väska åka in till blg och prata me chefen där jag ska vara på praktik sen ska jag se till att bilen e klar för avfärd och baka och laga mat.. SUCK..
vette tusan om jag hinner men de bör jag väl göra tycker jag..

ska tvätta idag nu vid 12 sen ska jag åka till frissan och köpa en sak till mamma sen länmna de hos mamma sen hömta huliganen och sen läggning och allt vad det innebär och sen HOPPAS jag att jag kanske kan stita och titta på Desperate Housewifes.. men men.. som sagt det återstår och se hur mycket tid jag har kvar... borde egentligen inte sitta här men slog två flugor i en smäll och passade på att äta frukost samtidigt..:)

Igår monterade jag ner spjälsängen, så nu e min son en stor pojke. han sov hur bra som helst inatt helt själv i rummet... inte ens ett litet pip kom det där ifrån.. vilket var jätte skönt. jag sov också bra ute i vardagsrummet, sängen var verkligen super skön..:)
han kom upp imorse vid halv sju och viskade in i vardagsrummet-mamma mamma. söt nöt..:)
han kröp upp i min säng och så låg vi i en halvtimme tills han tröttnade och ville se på Bompa.

nu e han på dagis, dom skulle på utflykt idag så han hade me sig en liten ryggsäck med matsäck och sittunderlägg.. min stora fis unge..:) haha
kändes så konstigt att fixa matsäck åt han, kändes så vuxet på nå vis.. ungefär som när man gick på föräldrarmöte.. kändes litre väl konstigt..ler

aja men nu ska jag gå ner till tvättstugan då. inte för att jag ser fram emot det minsta men jag måste tyvärr.. SUCK..

/stressade mamman

2 kommentarer:

Stolt Mamma sa...

Haha jag tyckte också det kändes knasigt vuxet att gå på föräldrarmöte. Man kände sig ju som en liten flicka igen och alla föräldrar på vårt dagis är så mycket äldre än mig också.. =)

Alexandra sa...

Hörru fröken, ta det lugnt! =)
It´s just your family som kommer o tattar lite fika med ursäkten att du fyller år;) Vi klarar nog av att det inte är som på en nobelmiddag,
SLAPPNA AV NÅGRA KG geo! :))
paket blir det i af minsann!