måndag 23 mars 2009

fortfarande sjuk..

sonen har fortfarande feber, idag har vi inte gjort så mycket. kollat på lite Astrid Lindgren, alla barnen i bullerbyn och Emil i lönneberga. :)
sistnämnda filmen kändes lite fel med tanke på alla hyss som Emil gör..:) men men.. som tur e han juh så liten ännu att han inte förstår inte. sonen alltså..;)

syster har nyss varit här, hon passade sonen en liten stund medans jag åkte och handlade lite blöjjor.. ville inte ta ut sonen när han var så dålig.

nu sover han som tur e, han sov knappt någonting i natt, det var hur jobbigt som helst.. han somnade igår kväll som vanligt och sen vaknade han när jag fgick och lade mig vid tio.. och han var vaken till ett sen somnade han om en timme moch så har han hållt på hela natten.. suck..
jag var helt slut iaf...

nu sitter jag och äter lite choklad och tittar på vänner..:)

Kram

Inga kommentarer: