lördag 7 mars 2009

nya familjemedlemmen..

japp Lisa e här hos oss.. fast jag vette tusan med namnet, har försökt tänka ut nåt bättre sen vi kom hem med rackarns vad svårt det e... sonen tyckte hon skulle heta Sara. men nej,. haha
hon sprang runt och snokade en massa och hittade sen en mjuk plats under min säng.. där låg hon ett bra tag och sen när sonen badade passade hon på att kika fram och byta gömställe till under soffan.. så där e hon nu..
hon har varit på kattlådan och ätit lite mat men sen springer hon itllbaka.. hon vill inte till mig, så fort jag rör mig så flyr hon.. jahapp så var de me de sällskapet..ler...
hoppas att det blir bättre.. mor min sa att det kan vara så här de första dygnet tills dom vänjer sig..

gjorde potatisgratäng och fläskfile till middag..MUMS.. har inge godis till ikväll så funderar på att baka nåt.. kanske göra nå knäckliknande.. hmm få fundera närmare på de.. inget bra kommer de på tv heller..

bytte gardiner i sovrummet, jätte fint blev det.. passade på att byta rent i våra sängar med.. så sonen har badat och e ren så tror jag ska göra desamma, inte så mysigt att gå och lägga sig i rena sängkläder och inte själv vara ren..

aja men ska lyssna vidare på musiken sen ska jag väl "pyssla" lite.. försöka locka fram "sällskapet" ler..
Imorgon kommer min nya bil!! JIIIPPPII!! :)

KRAM

Inga kommentarer: