söndag 8 mars 2009

nya bilen..

pappa ringde vid nio imorse och sa att han ville att jag skulle komma in till borlänge med saaben och hämta den andra.. perfekt tänkte jag då hinner jag tillbaka och tvätta vid 12..
åker in och pappa ringde och sa att han hade inte kommit till Ludvika ens, happ tänkte jag, ännu en timme då.. han möter upp mig vid Coop vid halv tolv och vi åker till Kvarnsveden där en anställd till pappa väntar på sin "nya" bil.
vi lämnade den och sen sa pappa att jag och sonen fick följa me ner till ludvika och invänta den nya bilen där.. vi for ner till grängesberg och väntade en timme på dom där.. sen bjöd pappa oss på pizza innan vi alla for åt olika håll.. riktigt trevligt även om jag var hemma vid 4..
så missade hela tvätttiden.. får tvätta imorron..

nya bilen är jätte fin, blå och grann! alla kommer att känna igen mig när ajg kommer! Ler..

katten vågade sig fram idag när vi kom hem, hon snuttade på min tröja, mitt finger och gosade in huvudet under hakan min.. tror att det här kommer att bli toppen..:) har bytt namn på henne, Skruttis.. tyckte de passade på henne..:)

ska kika lite på Ikeas hemsida nu, måste kolla hur bred bokhyllan är...
fick gå ut och sova i soffan inatt, sonen snarkade så högt att det inte gick att sova! så nu e jag fast bestämd att det inte går att sova tillsammans mer!

/trött mamma..

Inga kommentarer: