lördag 7 mars 2009

två"barns"mor.ler

Ska åka och hämta snuttan vid 2.. e lite nervös.. men de går nog bra.. jag hoppas bara att hon inte blir rädd för sonen..
ska åka in till mormor först och fika lite sen åker vi och hämtar lilla Lisa.. tror ajg måste byta namn på henne, passar inte in i vår familj.. ler

ringde pappa innan, ska få en säng av han, en så kallad dagbädd.. sonen ska få eget rum så jag ska sova i vardagsrummet.. men de går nog bra, så han får min säng och jag tar den från pappa. det som är så bra med den sängen e att jag kan ha den som en soffan och en säng.. ska bara försöka köpa något som jag kan dölja sängen med, funderar på en till Expeditbokhylla från Ikea. har redan en så om jag ställer en till brevid varann så blir de juh kanske bra?? hmm ska fundera lite..

satt och skrev mitt personliga brev till Skolan igår, men jösses vad svårt det är.. måste skriva klart det ikväll och sen skicka in det till nästa vecka.. håller verkligen tummarna att jag komme rin!!

nu ska jag väcka prutten som somnade på min arm.. go fisen.

ha en bra dag.. kanske skriver ikväll om hur de gick me snuttan.. ler
/ Familjen Nyberg

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeeeeeeeeej Snygging :D !!
Äntligen har jag hittat hit. Åh, vad ni är söta ihop :*
Längtar tills vi ska träffas. KRAM

Stolt Mamma sa...

Vad kul att du skaffat katt!Mysigt!=)
Ja en expeditbokhylla hade jag framför min säng när jag bodde i min lilla etta i Gagnef förut. Det var superbra för den dolde ju lite och gjorde det lite mysigare.

Uppdatera om kissen sen!KRAM