onsdag 11 december 2013

Things about to change

Onsdag. 
Jobbar mellan 13-17, efter jobbet ska sonen på kalas vilket betyder att vi e hemma sent. 
Tyvärr. Och då ska läxor göras, ätas middag pch duscha.   Och jag måste förbereda inför morgondagen. Imorgon ska nämligen sonen åka pch sova hos sin farmor, för på fredag ska dom åka upp till Barcelona till sonens pappas bröllop. 
Jag imorgon kväll ska ha middag hemma hos mig, vi har börjat köra halv 8 hos mig. Vi är 6 stycken som är med, folk från jobbet,fast bara tjejer. 
Förra veckan var vi hos M, det bjöds på gratinerade pilgrimsmusslor till förrätt, köttgryta med revbensspjäll pch nötgratinerad ananas till efterrätt. :) 
Jag ska ha rödbetor och getost till förrätt, marinerad kalkonfilé och potatishalvor med vitlökssmör och chokladkaka med smak av pepparkaka. :) det kan bli bra tror jag :) ingen som har lika iaf. ;)  har varit och handlat det sista idag, vin och lite småsaker som jag glömde igår. 
Imorgon jobbat jag mellan 13-17 pch middagen är kl 19. På morgonen ska jag skala potatis och baka kakan, sen när kommer hem ska jag bara fixa bordet och plocka undan det sista och stoppa in allt i ugnen. :) förrätten kommer jag sätta på bordet när dom kommer så dom bara kan sätta sig ner och äta. :) jag e faktiskt as nervös , men Aja det kommer nog gå bra :) 

Nu ska jag plocka ihop mina saker och bege nig, skriver lite imorgon vad som hänt sen sist. 
Kram mami mup



Inga kommentarer: